مشاوره و سفارش ترجمه 02166176917-09364343003 ایمیل: kian.translator@gmail.com

شرایط تأیید اسناد و مدارک به تفکیک انواع اسناد و مدارک تحصیلی

شرایط تأیید اسناد و مدارک به تفکیک انواع اسناد و مدارک تحصیلی

مدارک تحصیلی و دانشگاهی

مدارک تحصیلی (ابتدائی، راهنمایی، متوسطه و پیش دانشگاهی)

ترجمۀ کلیه مدارک مقاطع مختلف تحصیلی اعم از ابتدائی، راهنمائی و متوسطه و پیش دانشگاهی با مهر و امضاء آموزشگاه مربوطه و تأیید ادارۀ آموزش و پرورش کل استان قابل تأیید است .

مدارک کاردانی صادره توسط مؤسسات وابسته به آموزش و پرورش و یا دانشگاه‌ها، که حسب مورد، به تأیید اداره کل آموزش و پرورش یا وزارت علوم یا وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد، قابل ترجمه و تأیید است.

مدارک کاردانی صادره توسط مؤسسات وابسته به آموزش و پرورش و یا دانشگاه‌ها، که حسب مورد، به تأیید اداره کل آموزش و پرورش یا وزارت علوم یا وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد، قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه کارت دانشجویی

ترجمه کارت دانشجویی مربوط به کلیه دانشگاه‌های کشور اعم از دولتی و غیردولتی قابل تأیید نیست.

ترجمه ارزشنامه‌های تحصیلی

ارزشنامه‌های تحصیلی صادره از وزارت علوم، فناوری و تحقیقات و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی قابل ترجمه و تأیید نیست، باستثناء مواردی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع بودن ترجمه را در پشت ارزشنامه قید کرده باشد.

 ترجمه مدارک صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دانشنامه مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد ، دکترا ، ریزنمرات فارغ التحصیلان و غیره ممهور به مهر و امضاء معرفی شده وزارت علوم قابل ترجمه و تأیید است. توجه داشته باشید که برای تأیید ریزنمرات اصل دانشنامه مورد نیاز است. مدت اعتبار از تاریخ تأیید دو سال است.

ترجمه مدارک صادره از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

دانشنامه‌های مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا ، ریزنمرات فارغ التحصیلان پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامائی و زیرشاخه‌های آن ممهور به مهر و امضاء معرفی شده از سوی وزارت مزبور قابل ترجمه و تأیید است. توجه داشته باشید که برای تأیید ریزنمرات اصل دانشنامه مورد نیاز است.مدت اعتبار از تاریخ تأیید دو سال است.

ترجمه مدارک صادره از دانشگاه آزاد اسلامی

دانشنامه مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و ریزنمرات صادره از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر ایران با مهر و امضاهای معرفی شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه مزبور قابل ترجمه و تأیید است مدت اعتبار از تاریخ تأیید دو سال است.

ترجمه گواهی های صادره از دانشگاه آزاد اسلامی

ترجمه گواهی‌های مربوط به اساتید و اعضاء هیئت علمی و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد با تأیید سازمان مرکزی و امضاء معرفی شده دانشگاه قابل تأیید می باشد.

ترجمه گواهی کار اساتید دانشگاه‌های دولتی

ترجمه گواهی‌های کار مربوط به اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی با مهر و امضاء دانشگاه یا دانشکدۀ ذیربط قابل ترجمه و تائید است.

ترجمه مدارک صادره از دانشگاه‌های غیرانتفاعی

اینگونه مدارک با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مهر و امضاهای معرفی شده قابل ترجمه و تأیید می باشد.

ترجمه مدارک و دانشنامه های صادره از سازمان امور استخدامی کشور

دانشنامه‌های صادره از سازمان امور استخدامی کشور ممهور به مهر سازمان و قید بلامانع بودن ترجمه از وزارتخانه ذیربط قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه مدارک و گواهی‌های صادره از حوزه‌های علمیه

مدارک صادره از حوزه‌های علمیّه همراه با مهر و امضاء مجاز معرفی شده قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه کارت نظام پزشکی
ترجمه کارت نظام پزشکی قابل تأیید است.