مشاوره و سفارش ترجمه 02166176917-09364343003 ایمیل: kian.translator@gmail.com

شرایط تأیید اسناد و مدارک به تفکیک گواهی های اشتغال به کار

شرایط تأیید اسناد و مدارک به تفکیک گواهی های اشتغال به کار

ترجمه گواهی‌های کار و فیش های حقوقی از مؤسسات و ادارات دولتی

گواهی کار صادره از ادارات دولتی با مهر و امضای مرجع صادر کننده و ارائه فیش حقوقی، حکم کارگزینی و مدارکی که در گواهی کار قید شده‌اند (مدرک تحصیلی در صورت ذکر تحصیلات و دفترچه بیمه در صورت ذکر زمان فعالیت) قابل ترجمه و تأیید است. فیش حقوقی باید توسط اداره کارگزینی مهر و امضا شده باشد.

ترجمه گواهی‌های کار صادره از مهدکودک‌ها و سازمان بهزیستی

گواهی‌های صادره از مهدکودک‌ها و مراجعی که زیرنظر سازمان بهزیستی فعالیّت دارند با تأیید سازمان بهزیستی قابل ترجمه و تأیید می‌باشند.

ترجمه گواهی‌های اشتغال صادره از کارخانجات

گواهی کار صادره از کارخانجات با ارائه مجوز فعالیّت کارخانه از سوی سازمان صنایع یا با ارائه روزنامه رسمی قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه گواهی‌های صادره از آژانس‌های هواپیمائی و گردشگری

گواهی‌های کار صادره از آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری چنان‌چه بصورت شرکتی اداره می‌شوند با ارائه آخرین روزنامه رسمی و در غیراینصورت با تأیید سازمان هواپیمائی کشور یا وزارت ارشاد قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه گواهی‌های صادره از داروخانه‌ها

گواهی های کار صادره از داروخانه ها با تأیید انجمن داروسازان یا ارائه مجوز تأسیس داروخانه قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه گواهی‌های کار و فیش های حقوقی صادره از شرکت‌های خصوصی

گواهی‌های کار صادره از شرکت‌های خصوصی با ارائه آخرین روزنامه رسمی قابل ترجمه و تأیید است. در صورتیکه در گواهی کار صادره، مدرک تحصیلی قید شده باشد، ارائه مستند مزبور الزامی است. در صورت ذکر میزان حقوق دریافتی، قراردادکاری یا حکم کارگزینی که در آن تعیین حقوقی شده باشد و در صورت اشتغال به کار، دفترچه بیمه کارمند نیز مورد نیاز است. در صورت درج تخصص نیاز به گواهی آموزشی (دانشنامه، دیپلم، فنی حرفه ای و غیره) برای تأیید مدرک می باشد. فیش حقوقی می بایست توسط شرکت مهر و امضا شده باشد. تمام صفحات قرارداد کاری می بایست مهر و امضا شده باشند.

ترجمه گواهی‌های کار از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها

گواهی کار صادره از بیمارستان‌ها با مهر سازمان نظام پزشکی یا وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یا شبکه‌های بهداشت و درمان و یا دانشگاه علوم پزشکی قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه گواهی‌های صادره از مطب پزشکان و دندانپزشکان

گواهی‌های صادره با مهر سازمان نظام پزشکی قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه گواهی کار از دفاتر اسناد رسمی

گواهی‌های کار سردفتران اسناد رسمی با تأیید کانون سردفترداران قابل ترجمه و تأیید است. گواهی کار سایر افراد شاغل در دفترخانه‌ها با مهر دفترخانه کفایت می‌کند و گواهی‌های کار شاغلین در کانون سردفتران با مهر اداره ثبت اسناد قابل ترجمه و تأیید است.

ترجمه گواهی کار صادره از واحدهای صنفی مختلف

گواهی‌های مزبور با تأیید اتّحادیه صنف یا ارائه جواز کسب مربوطه قابل ترجمه و تأیید است